Dolce vita Interijeri
487 prikaza

Novo lice starih komada namještaja

1/15
Volite staro, ali ipak novo? Potražite štand Makeoveraddict na Budi.IN Sajmu kreativnih detalja koji će se održati 7. i 8. prosinca u Centru Kaptol.

Makeoveraddict je Ivančica Kršek koja za sebe kaže da je redizajnerica namještaja, dizajnerica interijera i strastvena 'mejkoverica'. Ona je i osnivačica bloga i istoimene stranice na Facebooku koja nudi zanimljive 'uradi sam' projekte, primjere i praktične savjete kako (pre)urediti svoj životni ili radni prostor i stvari u njemu na kreativan i funkcionalan način te promovira novitete u svijetu dizajna interijera. Naziv brenda je rezultat njene strasti, ali i njenog intenziteta. Ivančica priznaje kako se voli šaliti da je prava 'ovisnica o makeoveru'.

 | Author:

 | Author:
"Brend namještaja i blog 'Makeover addict' postoje već više od dvije godine. Svojim radovima promoviram ideju redizajna i ponovnog korištenja ili davanja nove funkcije starom i odbačenom namještaju,  a kroz blog i brend namještaja sam tu svoju 'makeoverovsku' strast željela podijeliti sa ostalim makeover  (su)ovisnicima", kaže Ivančica i dodaje,  "Razmjena novih ideja i koncepata po principu kako iz ničega napraviti nešto ili iz nečega nešto bolje, osnovna je ideja vodilja bloga. Redizajnom retro ili vintage namještaja klijent dobiva potpuno originalan komad namještaja koji usto ima i sentimentalnu ili vremensku vrijednost, a istodobno je dizajnom prilagođen današnjem vremenu. Staro i novo u nekoj neobičnoj kombinaciji, to je ono što me veseli."

Ivančica pri kreiranju svojih komada koristi ekološke boje i premaze na bazi vode, a najčešće u njenu radnju zalutaju drveni i metalni predmeti i namještaj. Predmeti su joj i najčešća inspiracija: njihov oblik, vrijeme nastanka, materijal. Voli i kreativne interijere, blogove i časopise za uređenje interijera. Svaki komad bira pomno i s mnogo ljubavi, obrađuje i preuređuje s puno truda. Pošto sve radi ručno, svaki komad je unikatan i poseban, a gotovo svi imaju retro prizvuk.

 | Author:

"Cijene su pristupačne i prilagođene današnjem recesijskom vremenu. Prilikom nastanka brenda moja želja je bila da namještaj koji redizajniram bude pristupačan svakome, da si svatko može priuštiti poseban komad namještaja u svom domu bez obzira na visinu primanja", objasnila je ova 'ovisnica'.

 | Author:

"Prije no što odlučite baciti neki naslijeđeni stari komad namještaja ili ukras za dom razmislite možete li mu već samo sa minimalnim intervencijama podariti novo ruho ili novu funkciju.Ukoliko imate nedoumice ili se to ne usudite učiniti sami, obratite mi se putem Facebook profila ili maila i sigurna sam da ćemo naći rješenje na obostrano zadovoljstvo", za kraj je poručila Ivančica.

Sve ostale izlagače provjerite ovdje.

Više slika pogledajte u galeriji...

Komentari 0
Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.

Još iz rubrike Dolce vita