Moda

Ova će boja vladati 2020. - već je ima u trgovinama pa smo izabrali najljepše komade

  • Pantone institut za boje proglasio je boju godine koja će 2020. vladati u dizajnu, interijerima, modi
  • Nakon tople boje koralja koja bila boja 2019. dolazi hladna i elegantna "klasična plava"
  • Provjerili smo kako izgleda na haljinama, suknjama, jaknama, odijelima iz naših dućana
Možda vas zanima Moraš je probati! Ova sarma s Adventa u Zagrebu apsolutni je hit! Rubrika Life&style Life&style

Kao i uvijek krajem godine, Institut za boje Pantone je objavio koja će boja vladati sljedećom godinom, kako umodi tako i u uređenju interijera, kozmetici, industrijskom dizajnu, multimediji. Pantone zapravo svake godine ponudi cijelu paletu boja za koje se predviđa da će imati posebnu važnost u dolazećoj godini, no jedna je uvijek "glavna" i njezina se objava iščekuje s velikim zanimanjem. 2019. bila je to nijansa "živog" koralja, living coral, a 2020. bit će klasična plava - classic blue.

 | Autor: Pr/miss7 Pr/miss7

Odijelo Zara (sako 299,90kn, hlače 229,90kn); haljina Bershka (299,90kn); pulover Mango (249,90kn)

Elegantna u svojoj jednostavnosti, plava poput neba nakon zalaska sunca, kako je opisuju, ova je boja doista klasik. Kao temeljna boja može zamijeniti crnu, a kažu i da ova tamija nijansa plave (a opet svijetlija od mornarsko plave) komunicira smirenost i samouvjerenost. Pogledaj što smo pronašli u dućanima.

 | Autor: Pr/miss7 Pr/miss7

Plisirana suknja Zara (199,90kn); haljina Reserved (599,90); haljina od pliša Zara (149,90kn)

Možda vas zanima Profinjeno, a seksi - to nam prvo pada na pamet kad pogledamo stajling ove djevojke Rubrika Moda Moda

Ova boja djelije smirujuće i opuštajuće stoga se u uređenju interijera preporučuje za spavaću sobu; nudi nam zaštitu i zaklon i pomaže da usredotočimo misli. Ukratko, u njoj ćeš djelovati elegantno opušteno i produhovljeno. Nije loša kombinacija, zar ne?

 | Autor: Pr/miss7 Pr/miss7 Prošivena jakna Mango (699,90kn); sweater Bershka (199,90kn); haljina H&M (223kn)

Photo: PR/Znanje

Komentari 0