Moda

Dawg Swag: S psićima u uredu nema mjesta za stres

Chic kreativke koje stoje iza brenda Dawg Swag tvrde kako rade najbolji posao na svijetu s najboljim bićima...

Istraživanja su pokazala da kućni ljubimci u uredskom prostoru smanjuju stres zaposlenika. Maja Cvetković i Viktorija Šebalj, obje 28-godišnjakinje, sa svojim su psićima po cijele dane - na poslu, u kući, vani, a baš zbog toga odlučile su se pokrenuti brend odjeće i dodataka za pse Dawg Swag. Velike su ljubiteljice životinja, a Maja se prisjeća i kako je kao dijete doma donosila čak i ježeve i molila mamu da nabavi psića, pa je ovakav poslovni potez zapravo bio vrlo logičan. Maja i Viktorija ove godine “slave” deset godina prijateljstva i oduvijek su znale da žele nešto pokrenuti jer, kako kažu, obje vole stvarati i jako su kreativne.

- Za svoj rođendan rekla sam Maji da bi ja nešto pokrenula i doslovno je pitala bi li ona radila sa mnom... S obzirom na to da je moj pas, moj centar svijeta (smijeh), odlučile smo razmisliti postoji li nešto što je potrebno i krenule u tom smjeru - ispričala je Viktorija.

 | Autor: Petar Glebov/Pixsell Petar Glebov/Pixsell

Široki osmjeh na licima djevojaka govori da su stvarno sretne sa svojim poslom, a tko ne bi bio kad su cijelo vrijeme okružene s dvije čupave loptice koje im se vesele u svakom trenutku.

- Kako je moj rođendan u desetom mjesecu, kada već moramo početi oblačiti psiće jer im je hladno, shvatile smo kako odjeća koja se nudi nije baš nešto - kažu.

Iako je “scena” odjeće za pse zapravo jako velika, sve je kako cure kažu preskupo, ružnjikavo i nekvalitetno.

- Naše pse ne oblačimo iz modnog hira, već isključivo iz potrebe. Često se znam našaliti i reći da sam sebi zapravo najgora reklama jer me ljudi na cesti znaju zaustaviti i u prolazu reći “Pa njemu je hladno!”, a ne znaju čime se bavim i da sam zapravo na sekundu izašla s psom, pa ga u tom trenutku nije bilo potrebe oblačiti - kroz smijeh će Viktorija.

- Na početku nismo mogle napraviti poslovni plan s kojim ćemo biti sigurne da se to sve isplati, jer se nismo imale s kim usporediti. No vjerovale smo u proizvod.

Kažu da je tajna njihovog uspjeha u tome što su preslične, imaju iste ciljeve i ideje.

- Imamo istu viziju, to mi se jako sviđa. Ipak u neku ruku smo dovoljno različite - kaže Maja.

- Nekada jedna drugu trebamo spustiti na zemlju jer znamo otići predaleko s idejama - dodaje Viktorija.

Ne slažu se s onom izrekom da s prijateljem ne treba ići u poslovnu avanturu, kažu da se ne mogu zamisliti da rade s nekim drugim (naravno tu uključuju i svoje psiće Moa i Rhodrija).

 | Autor: Petar Glebov/Pixsell Petar Glebov/Pixsell

- Točno se sjećamo trenutka kad smo shvatile da smo pogodile s proizvodom. To nam se često događa i dalje. A na početku nismo znale apsolutno ništa. Svi ti nazivi su nam bili nepoznati, pa smo se jako razveselile kad smo dobile prvi proizvod - prisjećaju se.

Djevojke drže do toga da je sve proizvedeno u Hrvatskoj i paze na svaki korak proizvodnje, a kako kažu, ne biste vjerovali koliko je uopće teško bilo smisliti “kalup” za šivanje odjeće za pse...

- Ljudi jako cijene to što je sve proizvedeno u Hrvatskoj. Mogu reći sa stopostotnom sigurnošću da niti jedan kupac nije rekao da je preskupo, jer znaju da je kvalitetno - kaže Viktorija. - Mi radimo najbolji posao na svijetu s najboljim bićima na svijetu - zaključuje Maja.

- Kad je neka stresna situacija, “deadline” ili nešto slično, budemo jako nervozne, ali čim pogledamo u njihove slatke face dok sjede pored nas, jednostavno ne možemo biti živčane - objasnila je Viktorija.

Još priča o uspjehu domaćih mladih nada potražite u novom broju Budi.IN Chica. Na 172 stanice glossy magazina očekuje vas još puno ekskluzivnih priča, modnih i beauty trendova. Magazin, uz koji na dar dobivate i kremu za ruke od 25 ml, stoji 25 kuna. 

 | Autor: arhiva arhiva

Photo: Petar Glebov/Pixsell

Komentari 0